Kauhee stressi kokoajan, kun pelkää, että pääseekö sinne hakemaansa lukioon vai ei. Steiner oli mu mielest kyl kaikaist niist hakutoiveist mukavin. Mun torkka vaan on vähä huono et sil ei pitkäl pötkitä. ravintola alal ku pääsis ni ois kivaa mut siinäki mielelläää sin turkuu. Mä tiedän et mä en pääse ainakaan sin datanomi puolel ku ne kaik muut oli hirvei nörttei ja mä kiroilin sin haastattelijal. :D se oli kyl aika hauskaa.
Paska homma vaa on ku Virpiki änkee sinne. Mä en vaa tajuu miks se ämmä ei voi hankkii itelleen oman ikäsiään kaverei vaan tunkee kokoajan meijä seuraan. Me ei haluttas sitä sinne ku se on nii ärsyttävä ja pikku tärkee paska. Miks sen täytyy esittää jotai mitä se ei oo. Mun mielest se on tosi säälittävää. se väittää et se on kauhee hevari.... ja sit se kuuntelee hiphopii????!!! Se selittää et sil on kauheestee ongelmii ja kaikkee mut se ei oo nähnykkää ongelmii ja muil on vähä suurempii murhei ku mitä sil on.
Rena häiritsee mua ku se tunkee kokoajan mun seuraa enkä mä haluis olla sen kans missää tekemisis. Seki häiritttee ku sit kaik luulee et se on mun kaveri.>_> sen seuras ei pysty oleen ku se on tylsä  ja se haisee sellasel oudol ummehtuneel paskal tai jollekki homevauriol. Sit sil on niit syylii kädet täys ja saa kokoajan varoo koskemast niihi. Se meinaa täst ny viel puuttuis et mä sellasen saisin. Mä ehkä tappaisin sen ämmän siin vaihees.
Jostain syystä tällasii inhoi tyyppei kerääntyy mun ympäril ja vaik mä tekisin mitä ne ei jätä mua rauhaan. Suikula ja Tuutikki on ny ehkä mukavimmat joiden seuras pystyy oleen.
Meil ois joku matka hesaa täs joku päivä mut en mä tiiä mihin mä niist vaihtoehdoist menisin ku eduskuntatalo ei oikeen sytytä eikä mikää turisti kierros hesan nähtävyyksiin. Kaiken lisäks mä vihaan huvipuistoi ni lintsi ei tuu kuuloonkaa ja kävely 7 ja 8 kans vuohiksee luontopolul ja paistaa makkaraa ei oikeen...ehm...iske..
Kouluu pääseminenki on nykyyää iha helvetin hankalaa ku bussit on ihan täys vaiks niit menee kaks peräkkäin! Mutsi auto on rikki ja faija ei oo aamul viel ees siihe aikaa hereil ku pitäs lähtee. Mopo on paskana ku Hoku meni säätelee sitä ja siel on joku osa rikki mitä kukaan ei enää keksi ku melkee kaik on tutkittu mis vois olla vikaa.
Päättötyö pitäs keksii mut mitää ideaa ei oo. Piirtää pitäs.
Nukuttaa iha hirveest mut unta ei saa. Kaikki muukin tuntuu menevän päin persettä. Vois sitä alkaa jo olemaan paremmat ajat näin monen paskan vuoden jälkee. On tullu vuodatettuu verta, hikee, itkettyy, ja kaikkee mahollista muuta ainaki 10 vuode edest ni sais se aurinko alkaa pasitaa tän risukasaankin. Kaikki sanoo et must on tullu pirteempi jo ja ilosempi mut ei must vaa tunnu yhtää sellaselt. Mut kai sitä on parempaan päin menty ku ylönenkin meinaa alkaa lopetteleen terapia tunteja. Ens vuon pitäs loppuu ku täyttää 18. Kyl must tuntuu et mä tarviin niit viel ku kouluu menemine on aamusii nii hankalaa et sitäki saa  rautalangast vetää ja uhkailla et mut saa menemään sinne. Mitään suurta mä en vieläkään pysty tekeen ja ryhmätyöt tuottaa suurta ongelmaa. Mä vihaan ja pelkää muista yhä et sekään ei oo kadonnu mihinkää eikä ketään pysty päästää lähelle ettei ne vois vahingoittaa mua. Itsetunto on kasvanu hieman  mut se on hyvin olematonta verrattuna -05 kevääseen millo sai olla rauhas ja yrittää ystävystyy uusien ihmisten kans. Ne viis tyyppii oli tosi iso apu siihe millanen mä olen jo nyt. Mä pystyn nyt jo taas istuu mies puolisten henkilöiden vires ja siitäki kaikki kunnia kuuluu Juholle. Mä toivon et mä näkisin senki tyypin viel joskus. Kaisis, Aini, Lissu ja Hanna autto kasvamaan henkisesti et ei kaikki tytöt oo nii julmii ku mihi on tottunu tääl peräkyläl. Kaupungis ne ihmiset on iha erilaisii ku mitä pikkupaikkakunnil vaiks muuta väitetäänki. Niitten kans on helpompi ystävystyy. Mä olen saanu paljo uusii kavereit turust ku tääl mul ei oo muit ku noit mitkä valehtelee mulle ja esittää jotai mitä ne ei oo. JA MÄ VIHAAN IHMISII JOTKA ESITTÄÄ!!!